Prosta drukarka

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 07:45:41 MET DST

Mam diabelnie wyrafinowane wymagania. Marzy mi się drukarka która:
chodziłaby pod WIN 98 i Linuxem, tylko czarno-biała, tania w eksploatacji,
pozwalająca na drukowanie tylko od czasu do czasu (bez zasychających dysz),
mająca automatyczny naciąg papieru.

Uff. Jest w ogóle coś takiego?

Wypróbowałem już: laserową (droga w eksploatacji, nie nadaje się do
epizodycznego drukowania), atramentową (też nie tania, zasychające dysze),
Igłową 24 (konieczność ręcznego wprowadzania po jednej kartce i głośna jak
diabli).

Pozdrowienia
Roman K.