Re: ECS KV7ZA + Athlon 1,2Ghz + GeForcr MX 400 TV - Problem

Autor: Marcin Kozłowski (marcin_at_kandela.pai.net.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 00:12:52 MET DST

Ja jakoś znalazłem że powyżej 1Ghz jest potrzebny mocniejszy zasilacz poza
tym proponuje test włóż Athlona 1,2 Ghz w obudowę z kiepskim zasilaczem
zapuść test i z zasilaczem z serwera ja mam to za sobą jak tego nie zrobisz
to nie teoretyzuj.

Pozdrawiam

Użytkownik "Artur Orlowski" <arturo_at_edu.com.pl> napisał w wiadomości
"Marcin Kozłowski" wrote:
> Może to wam się wyda dziwne bo mnie tak AMD podaje (zaleca) że powyżej
1Ghz
> należy mieć zasilacz minimum 350 W ciekawe gdzie taki w Polsce nabyć.

  To dziwne skad masz te informacje. Po zajrzeniu na liste
rekomendowanych przez AMD zasilaczy:
http://www1.amd.com/athlon/npower/index/1,1712,,00.html
mozna zauwazyc, ze 250W wystarczy.

> Niestety kompy które mają za słaby zasilacz nie mogą działać pełną mocą
jak
> by tego było mało to jeszcze się zawieszają .

  Skad Ci to przyszlo do glowy: "nie mogą działać pełną mocą". Jest to
kompletna bzdura. Chyba myli Ci sie cos z dioda termiczna z PIV, ktora
redukuje predkosc i to nie od braku pradu, a od przegrzewania.
Jedynym skutkiem ubocznym za slabego zasilacza moze byc niestabilnosc,
jednak wystepuje to niesamowicie rzadko. 99% przypadkow zawieszania sie
komputerow to sprawa programowa. Co latwo sprawdzic instalujac np.
Linuxa.

> Co nam zostaje czekać na leprze zasilacze lub kupić obudowę od serwera

  Po co czekac? Ja sam pracuje obecnie na mocno wyposazonym komputerze z
Duronem 800 na zasilaczu 235 W.

BTW. Tnij cytaty i pisz pod nimi.

Artur