Re: ECS KV7ZA + Athlon 1,2Ghz + GeForcr MX 400 TV - Problem

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 23:25:10 MET DST

"Marcin Koz=B3owski" wrote:
> Mo=BFe to wam si=EA wyda dziwne bo mnie tak AMD podaje (zaleca) =BFe po=
wy=BFej 1Ghz
> nale=BFy mie=E6 zasilacz minimum 350 W ciekawe gdzie taki w Polsce nab=
y=E6.

  To dziwne skad masz te informacje. Po zajrzeniu na liste
rekomendowanych przez AMD zasilaczy: =

http://www1.amd.com/athlon/npower/index/1,1712,,00.html =

mozna zauwazyc, ze 250W wystarczy.

> Niestety kompy kt=F3re maj=B1 za s=B3aby zasilacz nie mog=B1 dzia=B3a=E6=
 pe=B3n=B1 moc=B1 jak
> by tego by=B3o ma=B3o to jeszcze si=EA zawieszaj=B1 .

  Skad Ci to przyszlo do glowy: "nie mog=B1 dzia=B3a=E6 pe=B3n=B1 moc=B1"=
=2E Jest to
kompletna bzdura. Chyba myli Ci sie cos z dioda termiczna z PIV, ktora
redukuje predkosc i to nie od braku pradu, a od przegrzewania.
Jedynym skutkiem ubocznym za slabego zasilacza moze byc niestabilnosc,
jednak wystepuje to niesamowicie rzadko. 99% przypadkow zawieszania sie
komputerow to sprawa programowa. Co latwo sprawdzic instalujac np.
Linuxa.

> Co nam zostaje czeka=E6 na leprze zasilacze lub kupi=E6 obudow=EA od se=
rwera

  Po co czekac? Ja sam pracuje obecnie na mocno wyposazonym komputerze z
Duronem 800 na zasilaczu 235 W.

BTW. Tnij cytaty i pisz pod nimi.

        Artur