Re: ECS KV7ZA + Athlon 1,2Ghz + GeForcr MX 400 TV - Problem

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 00:26:50 MET DST

"Marcin Koz=B3owski" wrote:
> Ja jako=B6 znalaz=B3em =BFe powy=BFej 1Ghz jest potrzebny mocniejszy z=
asilacz poza

  Gdzie? Mowieles, ze sugerowalo to AMD. Tymczasem udowodnilem, ze to na
pewno nie AMD.

> tym proponuje test w=B3=F3=BF Athlona 1,2 Ghz w obudow=EA z kiepskim=
 zasilaczem
> zapu=B6=E6 test i z zasilaczem z serwera ja mam to za sob=B1 jak tego n=
ie zrobisz
> to nie teoretyzuj.

  Mam dostep do kilku komputerow z zasilaczami 230-250W i Athlonami
1200-1333 (jestem administratorem w kilku instytucjach). Dziala bez
problemu. W tym momencie to raczej ty teoretyzujesz i podajesz jakies
niesprawdzone informacje. Podawaj fakty, a nie jakies wlasne
przemyslenia.

PS. Po raz DRUGI prosze, bys stosowal sie do netykiety i cial cytaty
oraz podpisywal sie POD nimi. W tym momencie Twoj styl wypowiedzi zle
swiadczy o Tobie.

        Artur