Niekompetencja sklepu - pomocy

Autor: Dawid Świtała (cindy_at_go2.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 21:03:41 MET DST


Witam !
Kolezanka ma problem...
Kupila na jesieni zeszlego roku kompa w pewnej firmie w Poznaniu (an razie
nazwę i adres pominę)... cieszyla sie z zakupu ale bedac absolutnie (prawie)
nieswiadoma w sprzecie dala sie naciagnac.

    1) na fakturze jest W98 OEM (nie dostała płytki ani licencji - chyba ze
nie daja)
    2) na gwarancji jest 1x64mb fizycznie na płycie sa 2x32mb dimm !! (ale
to jeszcze nic)
    3) na fakturze jest hdd 10 GB .... fizycznie sa dwa dyski (nie
partycje.. otwarłem kompa sa dwa dyski oba samsungi) i nie wcale 2x5gb tylko
2x4,3Gb ..:((( !
Co z tym fantem zrobic ?? Jak bedzie wygladala sprawa naprawy gwarancyjnej..
(kosci ram sa bez nr seryjnych to spoko, jesli ilosc ich nie znerwi) gorzej
bedzie z tym hdd a raczej dwoma hd-kami... gorzej ze nie moze znalezc
gwarancji (chyba nie dostała !)
Na razie działa prawidlowo i nie trzeba go naprawiac, ale jesli cos padnie
???

Pozdrawiam
Dawid



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:39:55 MET DST