Re: Niekompetencja sklepu - pomocy

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 11:17:10 MET DST


"Dawid Świtała" napisał(a):

> Witam !
> Kolezanka ma problem...
> Kupila na jesieni zeszlego roku kompa w pewnej firmie w Poznaniu

Cześć
Ale jaja toż to zwyczajni oszuści zrobili Twoją Kumpelkę w balona - szkoda,ze
mineło tyle czasu, ale trzeba natychmiast gonić z tym badziewiem do sklepu
przedstawić oryginalne dowody zakupu - faktura itd i porządną zjebkę plus
żądanie natychmiastowej wymiany podzespołów na takie które powinny być plus
licencja i nośnik na zakupione oprogramowanie. Tylko jak znam takich cwaniaczków
to zaczną ściemniać, że dali tak jak stoi na kwicie a klient sobie sam
powymieniał podzespoły i pogubił oryginalne nosniki, no bo na fakturze podpisano
odbiór sprawnego sprzętu w komplecie zgodnego z zamówniem. trzeba by się
skonsultować z jakimś prawnkiem jak się im dobrać do d...
Acha i dobrze by było podać publicznie dane takiego hm.. sklepu. Bo szkoda ludzi
- ja tam nie dam sobie wcisnąć kitu, ale jak trafi się klient słabo znający tema
to umoczy.
MACIEK



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:40:00 MET DST