Re: TPSA jest the BEST

Autor: Jacoj (jacoj_at_poczta.fm)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 20:49:16 MET DST

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> wrote in message news:9lopdr$8n1$1_at_news.tpi.pl...

> "Jacoj" <WYTNIJ_TO_jacoj_at_poczta.fm> wrote in message

> taki madry jestes to znajdz mi inna mozliwosc laczenia
> sie przez internet tam gdzie mieszkam
> ze stalym abonamentem
> mieszkam w Gdansku dzielnica Stogi

Acha, TPSA jest be, ponieważ umozliwia Ci łączenie się
z internetem w dodatku przez SDI, a pozostali operatorzy
są wspaniali ponieważ, ponieważ olali Cię sikiem prostym
i nawet nie pojawili się na twoim terenie? Czy Ty czasami
nie jesteś kumplem Kalego (W pustyni i w puszczy)?

> nie masochisci tylko tpsa jest
> piprzonym monopolista

Już od paru lat nie jest.

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Prawo Finaglesa - jeśli jakaś praca została od początku źle zrobiona,