problem z nowym dyskiem w starym komputerze

Autor: klif (klif_1111_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 21:04:46 MET DST

Czesc!
Niedawno kupilem sobie dysk 40GB ST340832 Seagate z mysla o zainstalowaniu
na starszym komputerze (z prockiem Pentium 200). Co prawda spodziewalem sie
klopotow wiec poprosilem o CD z Dysk Managerem. Po odpaleniu komputera dysk
nie zostal wykryty a proba jego wykrycia konczyla sie zawieszeniem.
Wylaczylem wiec dysk (nie fizycznie ale poprzez ustawienie w BIOSie ->NONE)
i uruchomilem Dysk Managera który kazal mi wlaczyc w biosie dysk :-(
Czy ktos moglby poradzić mi co mam w tej sytuacji zrobic? Czy zdobyc
oprogramowanie firmware Seagate i probowac przepogramowac dysk?

Z gory dziekuje
Łukasz