Re: INTEL vs AMD- pomocy w sprawie kupna kompa!!!

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 20:54:27 MET DST

Niejaki(a) Michał <mzabiegly_at_wp.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> ------------
> a to ze wzgledu ze układy z i815e i CPU Intela sa w wiekszosci znacznie
> stabilnijsze

wiesz... jesli one sa stabilnijesze i mniej problemowe, to znaczy, ze te
20+ pc jaki zlozylem na k7 i 5 na ix86 jest labem/void/null...

> i mniej problemowe niz procesory AMD z cholernymi VIA....

ale oczywiscie. nie wspominam o problematyce podkrecania polaczenia
intel+seagate... juz to przezywalem... do tego jak mi sie patrzy
porownanie to, za kilka lat, gdy pamiec dimm sie bedzie dostawalo za
grosze, i bedzie sie bralo kosciami 256mb, to sie nagle okaze wyzszosc
i440 od i8xx... bo tenze potrafi obsluzyc afair do 2gb ramu... ile
obsluguje i8xx? 512? jak nadejda czasy kernela 8.126.178378, ktory
bedzie potrzebowal minimum 400mhz proc i minimum 512mb ramu to pogadamy
;p

> zreszta o zaletach i815e pisze na tomshardware, wystarczy tylko poczytac

wady tez pisali? czy to sobie pominales, bo "intel to intel"?

az mnie tacy ludzie rozbijaja - zero znajomosci plyt na via, ale popiera
intela, bo ten jest "oryginalny". a komputer masz oczywiscie
oryginalnego ibm'a, bo przeciez reszta to sa podrobki... no by go... a
juz myslalem, ze poprzedni post to byl sarkazm, a tu sie okazuje, ze
takich ludzi jest wiecej...

intel utrzymuje sprzedaz jako taka, bo sie wciska w co niektorych
sklepach an sile tego producenta (sam niedawno bylem swiadkiem, jak gosc
w takim malutkim sklepiku przekonywal panienke, ze nei chce tego co jej
polecono - d800 + asus + 256mb + fujitsu + gf2gts, a winna chciec -
cel800 + asus (no ok ;) ) + 128mb + samsung + gf2mx200... na szczescie
bylem w poblizu i pomoglem kobiecie, bo byla sklonna to kupic ;D wymiana
slow trwala moze z kwadrans, skonczyla sie moim zwyciestwem - ja tej
kobiecie komputer zlozylem i tb 1_at_1.4 + msi + 256mb ram + ibm ic +
gf2gts jest calkiem milym komputerkiem... ;> chyba bede czesciej do
sklepow chodzil i lowil ludzi ;p

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|