Re: problem z nowym dyskiem w starym komputerze

Autor: Artur Drzewiecki (darth72_at_poczta.bez.onet.spamu.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 05:40:11 MET DST

>Niedawno kupilem sobie dysk 40GB ST340832 Seagate z mysla o zainstalowaniu
>na starszym komputerze (z prockiem Pentium 200). Co prawda spodziewalem sie
>klopotow wiec poprosilem o CD z Dysk Managerem. Po odpaleniu komputera dysk
>nie zostal wykryty a proba jego wykrycia konczyla sie zawieszeniem.
>Wylaczylem wiec dysk (nie fizycznie ale poprzez ustawienie w BIOSie ->NONE)
>i uruchomilem Dysk Managera który kazal mi wlaczyc w biosie dysk :-(
>Czy ktos moglby poradzić mi co mam w tej sytuacji zrobic? Czy zdobyc
>oprogramowanie firmware Seagate i probowac przepogramowac dysk?
Problem stanowi ograniczenie BIOS-u wykrywania dysków do 32 GB.
Rozwiązania:
- upgrade BIOS-u (jeśli jest),
- 40 GB dyski mają często specjalną zworę, która ogranicza ich pojemność
do 32 GB.

--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki
Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.