Re: INTEL vs AMD- pomocy w sprawie kupna kompa!!!

Autor: Macior (maciek72_at_interia.SPAMpl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 20:44:42 MET DST

Artur Orlowski nadaje:

> Ja mam AMD na VIA i praktycznie nigdy mi sie nie zawiesil. Czyli
>argument o stabilnosci jest wyssany z palca.

Zwisy to nie jedyne kryterium stabilności - zajmuję się amatorsko
programowaniem (C++, VB, Javascript), działam na różnych zestawach, choć
głównie jest to mój C600_at_900 + Asus CUSL2-C, i do tych rzeczy Intel nadaje
się IMHO lepiej: nie ma tu różnych irytujących drobnostek typu zawieszające
się procedury, niedziałające pewne plug-iny czy kłopoty z kompilacją.
Niemniej - jak wspomniałem - nie są to jakieś poważne przeszkody.

--
Serdeczności, Macior