Re: INTEL vs AMD- pomocy w sprawie kupna kompa!!!

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 15:00:39 MET DST

Niejaki(a) Macior <maciek72_at_interia.SPAMpl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> Niemniej - jak wspomniałem - nie są to jakieś poważne przeszkody.

ja glownie java. roznic nei zauwazylem pomiedzy kompilacja jakiegos
programiku na maszynie z k7 i ix86... nicievo.

pozatym niedawno stawialem linuxa ze zrodelek, wszystie pakiety
zrodelka...maszyna to byl duron 750... hmmm...

kiedys ktos sie czepail, ze programy pisane w c++ nie kompilujqa mu sie
kompilerem intel'a na athlonie... tez hmmm...

to zalezy raczej od kompilera, a nie od procesora... jesli kompiler jest
itela to logiczne jest, ze pod amd bedzie sie rzucal. tak samo jak abit
nie lubi kontrolerow promise'a - za to woli kontrolery hpt... ot taki
gust... :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|________txt by: Danny M. - Fallout2 Dev. (Interplay)____________|