TPSA jest the BEST

Autor: Zbigy (Zbigy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 22:11:56 MET DST

Prawdziwa BOMBA jest aktualnie trwajaca w TP promocja Octopus
Comfort (Modem Fritz! + ap. bezprzewodowy Ascom Eurit 133) i to wszystko za
niecałe 400 PLN brutto!!!!. Właśnie od wczoraj mam te cuda. Telefon -
kompletny odjazd - praktycznie wszytsko tak jak w komorkach, Modem tez
spoko - bez problemow 8KB na 1 kanale i powyzej 10KB na dwóch. A
najfajniejsze ze z wiarygodnych zrodel wiem ze od 01.9.2001 30 h do
internetu za 60 PLN bedzie dotyczylo takze ISDNu.
I biorac pod uwage ze liczony bedzie czas faktycznego polaczenia z siecia
(nie impulsów) mozliwosc korzystania z 2 kanalow oraz szybkosc zestawiania
polaczenia ISDN (ponizej 1s) dale niesamowite mozliwosci. Konfiguruje sobie
modem aby rozlaczal po np. 60s bezczynnosci i wtedy et 30g to faktyczny czas
dostepu do sieci - czyli praktycznie n*30h (bo wiadomo ze sciaganie to moze
10% czasu).
Tak wiec jest to SUPER oferta. Jak dla mnie TPSA jest the BEST i nie
podskoczy tutaj zaden opertaor niezalezny (nie maja kasy na takie promocje).

Zbigy