Re: TPSA jest the BEST

Autor: Jacoj (WYTNIJ_TO_jacoj_at_poczta.fm)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 15:15:57 MET DST

"GLide" <glyder_at_kreacja.pl> wrote in message news:l7e4otoc2qep8jlq8t90auss8ij7646m8q_at_4ax.com...

> Nooooooo! Tutaj zablysnales - tu mnie masz nie potrafilem podac ID
> postu prawada. Ale jakbys sie troche potrudzil to zauwazylbys, ze post
> do Ciebie wyslany byl prawie w tym samym momencie co do Zbiga. Aby
> znac jedo ID musialbym wczesniej zciagnac newsy z serwera a tego robic
> nie chcialem.

A co mnie to obchodzi? Dla mnie możesz w ogóle nie pisać. A Ms-ID
możesz nadawać przy wysyłaniu, (co z resztą twój czytnik zrobił)
ale skąd Ty to możesz wiedzieć...

> Trafiles w sedno. TEPSA nie ma pieniedzy! A to dobre sobie. Stawki za
> polaczenia mamy swiatowe, w posiadaniu 90% rynku a oni nie maja
> pieniedzy. Grunt to dobre zarzadzanie. Btw skoro tego nie nazywasz
> olewactwem klienta to nie nazywaj tego tak wprzypadku innych
> operatorow.

Widzę, że niewiele zrozumiałeś z moich postów, trudno, to już
nie mój problem.

> Chyba jednak dyskusja z Toa nie ma sensu. Pisze chyba wyraznie, ze
> TPSA ma kable i nie moze podlaczyc SDI to niby dlaczego wiksza wine
> ponosza inni operatorzy,

Widzę, że dalej nic nie rozumiesz... Tu nie chodzi o czyjakolwiek
winę, tu chodzi o tych głupków co ciągle psioczą na daną firmę,
a mimo to wciąż korzystają z jej usług, poniał

> ktorzy przez poprzednie 40 lat nie mogli
> isniesc na rynku, nie maja wkopanych kabli i musza zainwestowaz wiecej
> czasu i piieniedzy niz TPSA.

Tak, tak a kable są niezniszczalne i spełniają na wyrost wszelkie
obecne i przyszłe standardy...

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Na przesłuchaniu policyjnym: