Re: TPSA jest the BEST

Autor: Radek B (radekb_at_klub.chip.inv.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 15:02:00 MET DST

Zbigy pisze:
>A najfajniejsze ze z wiarygodnych zrodel wiem ze od 01.9.2001 30 h do
>internetu za 60 PLN bedzie dotyczylo takze ISDNu.
>I biorac pod uwage ze liczony bedzie czas faktycznego polaczenia z siecia
>(nie impulsów) mozliwosc korzystania z 2 kanalow oraz szybkosc zestawiania
>polaczenia ISDN (ponizej 1s) dale niesamowite mozliwosci.

To może przytoczę fragment komunikatu prasowego TPSA:

Na jednš linię abonenckš oraz jeden dostęp podstawowy ISDN przysługuje w
danym miesišcu jeden pakiet 30 godzin. Niewykorzystany czas nie
przechodzi na następny miesišc.

"Dostęp podstawowy" to 1 kanał ISDN. 1 kanał ISDN ma przepustowość
64kb/s czyli ok. 6,4 kB/s.

--
mailto:radekb_at_klub.chip.inv.pl         http://strony.poland.com/radek32
             ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !