Re: Enlight a Codegen- czy warto?

Autor: Zhan (arturm_at_polnet.cc)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 10:08:40 MET DST

imho nie warto kupowac enlighta
mam od kilku miesiecy nie pamietam jaki symbol (pod P4) i jestem
rozczarowany... zaplacilem ponad 400 i zaluje. po pierwsze dla tego, ze
wcale nie jest taka cicha jak sie mowi, pracuja w niej 3 wentylatory, ktore
robia calkiem spory szum wiec jesli zalezy ci na cichej obudowie mysle, ze
sie zawiedziesz. Fakt wykonanie jest bardzo pozadne ale jest cos co mnie
strasznie wkurza, otoz blachy boczne odsuwane sa do przodzu co oznacza
demontaz przedniego panela jesli chcesz zdjac jedna boczna blache, jesli nie
grzebiesz czesto w kompie to spoko ale jesli czesto zagladasz to pewnie
bedziesz mial szybko dosc enlighta, jedyne co mi sie podoba to wzornictwo,
choc za te cene widzialem juz ladniejsze.
uwazam, ze kupowanie enlighta to snobizm

pozdrawiam
Artur