Re: Enlight a Codegen- czy warto?

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 22:04:06 MET DST

On 16 Aug 2001 19:26:29 GMT, piper_at_space.pl (Piper) wrote:

>z zasilaczem 300W i 2/3 czescowa pokrywa(ze zdejmowanymi bokami), znaczaym
>kryterium jest takze halas. I tu pojawia sie problem, Enlighty slyna z
>cichosci, ale Codegeny tez nie sa opisywane jako najglosniejsze, czy

Duzo kompow w tych obudowach nie zlozylem, jednak to co mi sie rzucilo
w oczy to:
Lepsze wykonanie Enlighta - niestety Codegenem mozna sie pokaleczyc.
Zasilacze Codegena rzeczywiscie sa ciche (mam taki zamontowany w moim
BT i jest prawie nieslyszalny - wiatrzacsek tylko lekko szumi i mimo
slabej przeplywnosci zasilacz grzeje sie bardzo malo (a jest mocno
obciazony).
Funkjonalnosc Enlighta jest duuuudo wieksza - wysuwane na prowadnicach
napedy itp.
Gdyby mnie bylo stac kupilbym Enlighta (bardzo solidne zasilacze i
wysoka jakosc wykonania oraz funkcjonalnosc).

Pozdro
GLide