Enlight a Codegen- czy warto?

Autor: Piper (piper_at_space.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 21:26:29 MET DST

Zastanawiam sie nad obudowa do nowego komputera.
I mam dylemat(nie jedyny) jaka obudowe wybrac. Interesuje mnie midi tower
z zasilaczem 300W i 2/3 czescowa pokrywa(ze zdejmowanymi bokami), znaczaym
kryterium jest takze halas. I tu pojawia sie problem, Enlighty slyna z
cichosci, ale Codegeny tez nie sa opisywane jako najglosniejsze, czy
jednak warto placic 2xtyle za Enlighta?
W obudowie bedzie Duron 800 na solteku 75kav.

Bede wdzieczny za opis indywidualnych doswiadczen z tymi obudowami.
No i gdzie w Warszawie mozna dostac Enligha, z Codegenem raczej na
gieldzie nie ma problemow.

Pozdrawim.

--
Piper