Re: nie chce durona

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 12:49:52 MET DST

"Egghead" <egghead_at_wp.pl> wrote in message news:9lg3vt$t74$1_at_news.tpi.pl...

> Myślę, że sporo osób kupuje składaki bez zainstalowanego OS (te 400 zł
> dokładają np.do procesora), jeszcze więcej przeisntalowuje W (bo o nim
> mowa) po pewnym czasie za pomocą pana Bolka, co "się zna". A ci
> co biorą się za składanie bez pojęcia, to jeszcze inna grupa.
> Tym osobom będzie łatwiej przy platformie z Intelem (najlepiej na BX).

bx to calkiem inna historia
ale do i815 potrzebne sa sterowniki jak do via

> Przejrzyj archiwum - masa tych osób, które korzystają z Usenetu nie ma
> pojęcia, że trzeba zainstalować sterowniki VIA

jest instrukca w ktorej jest wyraznie napisane
ze do wykozystania wszytkich dobrodziejstw chipsetow via potrzebne
sa sterowniki
poza tym jak bys chcial zebyc jaki hardwere dzialal Ci bez sterownikow

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!