Odp: Głupkowaty problem

Autor: Konrad (konrad_at_czernicki.prv.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 12:45:43 MET DST

Użytkownik Mirek Gągola <mirek_at_flash.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9lfpsf$phf$1_at_news.onet.pl...
> Gdzieś w którymś momencie zamknąłem winde na otwartej stacji dyskietek i
> teraz za każdym razem gdy otwieram Exploratora to tłucze mi po dyskietce.
> Czy ktoś może podpowiedzieć jak to wyprostować ???
> Dzięki z góry...
> Pozdrawiam...
> mirek_at_flash.com.pl
> mirekbis_at_poczta.onet.pl

Pewnie siedzi to w rejestrach. Trzeba poszukac.
U mnie w 98SE jest wpis:
[HKEY_CLASSES_ROOT\Folder\shell\explore\command]
@="C:\\WIN98SE\\Explorer.exe /e,/idlist,%I,%L"

Komenda Explorer.exe /e,/idlist,%I,%L uruchamia explorera ale co znacza te
opcje
nie wiem. Byc moze jest to w innym miejscu rejestru.
Pozdrawiam Konrad
konrad_at_czernicki.prv.pl
  http://czernicki.prv.pl