Re: nie chce durona

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 10:58:45 MET DST

> Jak nie wiedza, to niech sie za skladanie kompow nie biora(!) i nie
> zrzucaja efektow swojej niewiedzy na sprzet (bo to juz traci
> lamerstwem IMHO)
Myślę, że sporo osób kupuje składaki bez zainstalowanego OS (te 400 zł
dokładają np.do procesora), jeszcze więcej przeisntalowuje W (bo o nim mowa)
po pewnym czasie za pomocą pana Bolka, co "się zna". A ci co biorą się za
składanie bez pojęcia, to jeszcze inna grupa.
Tym osobom będzie łatwiej przy platformie z Intelem (najlepiej na BX).
Przejrzyj archiwum - masa tych osób, które korzystają z Usenetu nie ma
pojęcia, że trzeba zainstalować sterowniki VIA

> Masz racje - znaczy sie lepszy :->
Tego nie negowałem, chodziło o argumenty "za" Intelem.

> GLide
Pozdrawiam
Egghead