Re: LAPTOP-.... prosze przeczytajcie...

Autor: MAGISTER (wystrych22_at_2com.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 03:52:29 MET DST

> Mój ma - niestety tylko jako S-VHS

moj tez, mam 100HZ philipsa, i SVHS nie byloby problemem gdyby-tansze lapki
to mialy...tak musze zwracac uwage na wyjscia..

> 128
> czasami
>
> Chodzą miodzio :)) Po podłączeniu do telewizora (właśnie poprzez S-VHS )
> można zapomnieć o kupowaniu stacjonarnego DVD.

takie tez bylo jedno z moich zalozen..

> wkładasz do kompa stacjonarnego karte LAN, łączysz sieciówką z laptopem i
> yahoooo... u mnie po kartach 100Mbit 3 giga w 10 minut. Bardzo przydatne -
> pracy ściągam filmy, na laptopie do domu przynosze i wypalam :)

to swietnie, tylko czy tam gdzie bede z nim, ONI tez beda mieli taka karte??
watpliwe...

> Tu ci nie pomogę, bo w firmie używamy tylko IBM`ów :(

tez rozwazam np. 600 ale jakos mi sie niepodobaja, subiektywne odczucie.
dziekuje i pozdrawiam marcin