Re: Ciezki wybor...pomozcie szybko.

Autor: Piotr S. (azazel69_at_wp.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 14:27:45 MET DST

Użytkownik "mdrok" <mdrok_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Kompletuje tani maly zestawik dla siostry .O to co wybralem, mam nadzieje
> ,ze jest to optymalny wybor.
>
> -Athlon 1Ghz Socket A
> -ATI Xpert 200 PRO 32 MB TV-out , mialem wczesiej jakiego Geforce`a
> 2 MX 200 no name wziac ,ale zalezy mi aby TV -out bl dobrej jakosc , oraz
> obraz byl bardzo dobry.Ktos moze mi poza tym powiedziec jaka mniej wiecej
> ma wydajnosc ATI.
> -128 RAM no name
> -Fujitsu 30GB 5400 obr. bo lubie cisze , siostra takzei po za tym ufam tej
> firmie
> mam 2 dyski jej i nie narzekam
> [...]

jak chcesz cisze to kup dobra obudowe , najlepiej w sklepie zebys mogl sobie
posluchac wiatraka
dysk nawet glosniejszy nie generuje tyle szumu co obudowa .
GF2MX , GF2mx 400 - to w sumie to samo , mx200 nie kupuj bo to G**** .
nie oszczedzaj na monitorze , kup dobry np. LG 795 Flatron 17" , przeciez
bedziesz divxy na tym ogladal :-)