ELSA Gladiac MX !

Autor: a | b | s | o | l | o | n (absolon_at_wp.pl)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 20:42:12 MET DST

Witam!
Noszę się z zamiarem zakupu karty Elsa Gladiac MX. Chciałbym zapytac Was o
opinie na temat w/w karty.
Czy ktoś ma jakies zdanie w tym temacie - coś szczególnie mu sie podoba albo
cos go irytuje?

Mnie interesuje przede wszystkim bardzo wysoka jakość obrazu (głownie 2D ,
nie ma to być karta do gier)
ale potrzebuje taz w miarę mocnej karty do 3D (do innych zastosowan niz gry)

na benchmark.pl przeczytałem takie oto niepokojące zdanie na temat rzeczonej
karty:

"Zaskoczył mnie GLADIAC MX którego jakość obrazu w wysokich
rozdzielczosciach była nieco słabsza od pozostałych modeli w tej serii. W
trybie 1280x1024_at_85 Hz był zauważalnie mniej ostry chociażby od modelu
GLADIAC-64."

szczerze powiedziawszy to jestem zakłoptany bo miałem jutro isc po tą kartę
do sklepu :(
a tu mi piszą takie rzeczy. Myslałem ze pordukty Elsy to gwarancja
najwyższej jakość wykonania i uzytych podzespołów.....

pozdrawiam

--
a | b | s | o | l | o | n
http://www.1-line.prv.pl ------------------------------ y not