Re: ELSA Gladiac MX !

Autor: Too old ..... (jkch1_at_pnet.pl)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 22:18:33 MET DST

Użytkownik "a | b | s | o | l | o | n" <absolon_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Noszę się z zamiarem zakupu karty Elsa Gladiac MX. Chciałbym zapytac Was o
> opinie na temat w/w karty.
> Czy ktoś ma jakies zdanie w tym temacie - coś szczególnie mu sie podoba
albo
> cos go irytuje?
>
> Mnie interesuje przede wszystkim bardzo wysoka jakość obrazu (głownie 2D ,
> nie ma to być karta do gier)
> ale potrzebuje taz w miarę mocnej karty do 3D (do innych zastosowan niz
gry)

> na benchmark.pl przeczytałem takie oto niepokojące zdanie na temat
> [...]

Nie mam Gladiac ale Elsa ErazorX(Geforce256) - w 3dmark2001 osiągnęła 1600 ;
na tym samym kompie Asus V-7700(GTS) osiągnęła 1850 .Różnica niewielka jak
na taką różnicę kart . - punkt dla Elsy imho .

Final reality :
Elsa ErazorX - 2D 4,87 Asus GTS - 5,15
                        3D 5,17 - 4,89
           bus transfer 5,42 -5,19
                 overall 5,12 -5,01
Imho następny punkt dla Elsy - powiem tylko że przeprosiłem sie z nią i znów
jest w moim kompie.

jkch1_at_pnet.pl    jkch1_at_poczta.onet.pl   http://republika.pl/jkch1
troche o mnie, rekinach oraz parę zdjęć pielęgnic z Tanganiki -
-  http://republika.pl/jkch1/akwa1.htm
oraz mój ogród - http://republika.pl/jkch1/kwiaty.htm
Milanówek , a obok stolica  państwa urzędników