Re: Ciezki wybor...pomozcie szybko.

Autor: mdrok (mdrok_at_go2.pl)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 20:29:44 MET DST

Użytkownik PePe <piotr_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9l61fi$ht0$1_at_news.tpi.pl...
> Podajac sie za "mdrok" postanowiles oglosic swiatu, ze:
> a napisz jeszcze co bedzie na nim robila, to sie napisze cos wiecej.
> imho to dorzucicby wypadalo 128 ram'u, nad grafa sie zastanowic. jezeli
> nie gra w fpp to moze jakis matrox g400, zeby jakosc byla, jak gra, to
> gf2 gts.
>
> pozdrawia pE.

grac raczej nie bedzie , divixy ,exel,word,i takie tam. Nad reszta sie nie
zastanaqwiam tylko nad monitorem.
Zestaw mialbyc z moniotrem do 3000 pln .Juz mi wyszlo 3280 z monitorem za
1100 pln.A wiecj jaki z tych mi polecacie z tych ktroe wczesniej wymienilem
,. a moze cos innego plaskiego..