ktory windows wybrac?

Autor: Slomi (slomi_at_wp.pl)
Data: Sat 11 Aug 2001 - 11:39:01 MET DST

Nie za bardzo wiem ktory windows bylby najlepszy dla mnie. Chodzi mi o
stabilnosc, wspolprace z moim sprzetem, dobra "wspolprace" z netem, ale
przede wszystkim o to by gry szybko na nim dzialaly :->. Tylko nie
uwazajcie mnie za jakas duza lame ;). Moj PC to:
Duron 800
128 ram
TNT2 M64 PRO 32 mb agp x4 :")
cd x 48 ;=)))) LOL
glowna K7VZA z chipsetem VIA
dzwiek zintergrowany z plyta VIA Audio AC`97
dotychczas mam W98 (nie SE) i nie wiem na jaki sie przestawic. Slyszalem, ze
SE i Milenium nie sa zbyt dobre, wiec ich nie mam, ale to opinia znajomego
informatyka takze nie wiem czy sluszna. Please help me!
pozdrawiam i z gory very big thx
slomi
http://sacrifice.valhalla.pl
http://sacrifice.of.pl