Problem (MSI K7t Pro)

Autor: Pawel (polm_at_pf.pl)
Data: Sat 11 Aug 2001 - 11:35:20 MET DST

Mam Płytę MSI K7T Pro2 i Athlon 900Mz + 256 MB (Infineon).

Ostatni pojawił sie problem - komp nie zwsze startuje - tz. po włączeniu
power - startują napędy zarówno HDD jak i CD-ki (diody od zasilania i HDD
sie zapalają) ale nie inicjuje grafika - Diody diagnostyczne na płycie
wszystkie czerwone. Myślałem że grafika ale jej wymiana (zarówno na inna
wersje na AGP jak i kartę na PCI nic nie zmienia. Pamięci wymieniałem procka
też. Inna sprawa ze tak nie dzieje się zawsze mniej wiecej co drugie
uruchomienie jest ok i komp chodzi cały czas stabilnie (wystrczy wyłączyć i
włączyć z dwa razy :( ale to denerwuje. Podobne ale mniej czeste objawy miał
komp z Duronem 650Mhz - w czym problem ?
Myśle ze to płyta a może np. zasilacz nie wydala (230W a w srodku duzo
sprzetu (2xHDD , 2xCD itd)
Z góry dzieki za sugestie co wymieniać :(
Pozdrawiam
Paweł