Re: ktory windows wybrac?

Autor: Andys (andys_at_toya.net.pl)
Data: Sat 11 Aug 2001 - 11:54:57 MET DST

Wiesz za dużo wymagasz. Z jednej strony chciałbyś system stabilny (NT4,
W2K), z drugiej taki aby gry działały najszybciej. Jedno co mogę Ci poradzić
to za rzadne skarby nie instaluj ME (to pomyłka nie OS). Ja sam osobiście
używam W2K (stabilność NT i możliwość uruchamiania gierek). Fakt iż na W2K
gry chodzą wolniej niż na W98, ale za to możesz powiedzieć, że masz w miarę
stabilny system.
Pozdrawiam.