Re: Gdzie jest bateria biosu?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 18:32:21 MET DST

Użytkownik "Valdman" <valdman_at_selin.com> napisał w wiadomości news:3b70d8fb_at_news.vogel.pl...
> roznie wygladaja beterie
> najczesciej jak beteria zegarkowa
> a ostatnio spotkalem w wygladzie podobna do walca grubosci kciuka
> (standartowego goscia). nie wiem jak ci to opisac
> bateria nie moze byc przylutowana a jedynie wciskana
> najlepiej jak znajdziesz w instrukcji plyty
Możlie, że masz układ Dallas (zasialnie CMOS wbudowane w układ elektroniczny - zegar).
Przypomina mi się, jak się uczyłem o układach Dallas (wtedy to była nowość).
Nauczyciel tłumaczy, że " układy te powinny według producenta wytrzymać nawet 10 lat".
Wtedy mój kolega zapytał się (IQ 12):
" i wytrzymują?"

--
DooMiniK (bachus)