Re: Okablowanie sieciowe - jakie uprawnienia?

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnp_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 20:03:50 MET DST

> Niby wszyscy maja racje, ale.... nie wiem jak na dzien dzisiejszy, ale
> jeszcze kilka lat temu byly potrzebne uprawnienia SEP, te same co dla
> elektrykow, pracujacych przy 220V. Paranoja - ktos na tym zbijal kase.

Co do posiadania uprawnien, to osoba po szkoleniu i zdanym egzaminie ma
pojecie o tym co robi, czego nie wolno, itp. A jak to ma sie
do sieci komputerowej? Przewody rowniez powinny byc tak polozone aby nie
sprzyjaly powstawaniu niebezpiecznych sytuacji. Montujacy taka instalacje
powinien miec pojecie na temat rozkladu sieci przewodow elektrycznych...

P.S. Uprawnienia SEP mam (do 1kV)