Re: problem zesterownikami

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 18:28:02 MET DST

Użytkownik "NeoN" <radiol_at_clan.pl> napisał w wiadomości news:3B70FCD2.B43C3D76_at_clan.pl...
> Witam
>
> Jest sobie pwwne urzadzenie sprawne, do tego jest dolaczona plyta ze
> sterownikami. Na razie wszystko jasne. Teraaz pojawia sie problem gdy
> plytka ze sterownikami pada ( uszkodzenie mechaniczne - przyznaje moja wina)
> Czy mozna dostac gdzies same sterowniki - 2 plyta?
Najczęściej płyta jest integralną częścią urządzenia
(nie są sprzedawane, gdyż często zawierają inne oprogramowanie,
którego legalne używanie jest tylko możliwe przy zakupie urządzenia - wiem,
że zakręciłem ..).
Możesz:
* udać się do sklepu komputerowego i poprosić o pożyczenie
  (lub skopiowanie na miejscu).
* zassać oprogramowanie z internetu

--
DooMiniK (bachus)