dysk na 386

Autor: sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 22:47:12 MET DST

Witam...
Spytam sie jeszcze Was - moze cos poradzicie. Skladalem starego kompa:
obudowa AT, FDD, 8MB Ram'u, procesor AMD386. Dolozylem HDD i zaczely sie
problemy. Ogolnie mowiac nie da sie go zpartycjonowac. W fdisk'u zakladam
partycje (probowalem roznej wielkosci) i po wyjsciu restartuje sie, a potem
tych partycji nie ma (nie zapisuje ich). To samo w innych programach (np.
PM5.0) - przy potwierdzeniu i probie zapisu nowych partycji nie dzieje sie
nic :((
- nie jest to wina hdd - sprawdzalem na innym kompie (bez problemu), dalem
tez inne dyski - to samo
- nie kontroler (ISA) - sprawdzalem na innym
- raczej nie BIOS - chociaz nie wykluczam, moze ktos sie spotkal z czyms takim

Jak pisalem to 386 wiec zakup nowej plyty nie zrujnuje mnie, ale chcialbym
to zrobic na tej co mam ;)) Moze cos poradzicie?

Pozdrawiam
Sobom

--
	    * Registered Linux User # 222054 *