Re: Jak zniszczyc zawartosc dysku

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 03:43:44 MET DST

> Nie wiem na jakiej zasadzie działa bo nigdy bezpieczeństwo plików
> pod z założenia niebezpieczną windą nie było dla mnie sprawą priorytetową
;)
> Ale pewnie jest dość skuteczny...

Nie wiem czy Jabu ma na myśli bezpieczeństwo danych, czy wręcz przeciwnie.
Nie ma dostępu do dysku, więc pewnie nie o jego dysk chodzi? Chce zniszczyć
dane, zwalając winę na "skoki napięcia"... Komu chce zniszczyć i dlaczego?
Tak na marginesie, Norton WipeInfo kasuje dane zamazując ślady po nich.
Chyba więc Jabu to nie bardzo pasuje.

Wonder