Re: Ocencie koledzy ta konfiguracje

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 04:17:08 MET DST

> Jezeli chodzi o mysz - to A4TECH www11 jest SUPER. Logitech sa tez super
> (nie wiem czy lepsze od a4tech, ale kilka razy drozsze). Mysle ze 2 kolka
> rozsadne rozwiazanie.

Jeśli mysz, to koniecznie optyczna. A4TECH też już takie robi. Logitech?
No nie wiem. Miałem Logitecha, optycznego oczywiście, i w żaden sposób
mi nie pasował. Kolega który go ode mnie kupił mówi że jest super.
Teraz mam Geniusa, trzy razy tańszy ale myślę że lepszy. Oczywiście
też optyczny ;) Mysz trzeba dopasować "do siebie". To, wbrew pozorom,
dość ważne wrządzenie. Miałem cztery myszki "kulkowe" i trzy "optyczne",
i doszedłem do wniosku: Precz z kulkami!!! Tak więc radzę, mysz optyczna,
 z co najmniej jedną rolką. I sprawdź czy TOBIE pasuje, dobrze leży w ręku,
itp. Tobie, a nie recenzentowi który ją opisuje.

Wonder