Re: jak spalic by dobrze spalic ;)

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 21:41:41 MET DST

"sPIdER" <spid3r_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> looknij, napewno znajdziesz

z natury jestem bardzo ale to bardzo leniwy
poprostu mi sie nie chce ;-)))))

> to albo "moj" serwis jest do pupy albo nie chca widziec usterek
> biosy, stary itepe - to wszystko juz bylo

pewnie serwis do dupy

> nie wrzucalbym pytania na grupe gdybym nie potestowal roznych ustawien i
> roznej konfiguracji sprzetu

opisz usterke

> na jakiej podstawie twierdzisz ze kazdy user to lama i nie chce mu sie nic
> potestowac tylko od razu do serwisu?

nie mowie ze lama
ale ja kupuje telewizor to czyta instrukcje
wiec jak kupuje kompa to by tez wypadalo przeczytac instrukcje

> przezyje... a tak na marginesie - dlaczego oszust?

no bo sam niszczysz sprzet zeby dostac nowy ;-)

> ooo! zaczynamy sie przyczepiac do slowek? oki moj blad, to nie ty
poradziles
> mi spalic sobie mozg... wybacz niedookreslenie...

spoko

> ok nie chcesz - nie mowisz

jeszcze sie zastanowie ;-))))

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://biohazardland.50megs.com/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!