Re: Konfiguracja

Autor: Piko (piko18_at_tenbit.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 21:52:48 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> "Piko" <piko18_at_tenbit.pl> wrote in message
>

> do ich sklepu nie zagladalem dawno
> nadal jest tam ten maly lysiejacy i drugi w krecoonych ;-)))

A jest jest...obydwaj mnie wkurzaja :) Kiedys chcialem u nich sobie
przegrac drivery z Cd bo gdzies posialem (a nie mialem jeszcze stalego
lacza) i chcieli wziasc za to 30zl!!!! oczywiscie kazalem im sie wypchac
:)

> kiedys mialem praktyki u nich
> wiec naprawde wiem ze sa naprawde dobrzy
> szczegulnie produkcja chlopaki naprawde sie przykladaja
> i wiele sie od nich nauczylem ;-))))

W serwisie axela spedzilem ostatnio kilka ogdzin z kompem kumpla i sa
calkiem mili no i znaja sie na rzeczy.

> a wiesz ze nawet nie wiem gdzie to jest ;-))))

Na osowej. Kolo obwodnicy. Wielki moloch, wiekszosc sprzetu na wybrzezu
pochodzi wlasnie z tamtad (przyjzyj sie kiedys, zielone stickersy z logo
Pc-Bird)

Pozdrawiam
PIKO