Odp: jak spalic by dobrze spalic ;)

Autor: sPIdER (spid3r_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 21:25:56 MET DST

Użytkownik Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9k4b5q$jh9$1_at_news.tpi.pl...

> podaj post pewnie przoczylem
> a poz atym jedena jaskolka wiosny nie czyni ;-))))))

looknij, napewno znajdziesz

heh

> robiles kiedykolwiek w serwisie??????
> widzisza ja robilem
> wszytko zalezy od opisanej usterki
> zeby sprawdzic plyte to trzba ja potestowac
> jesli ustrka jest ze sie nie wlacza
> to testuje ja sie na wlacznie jak nie chce dzilac
> to laduje nowego biosa
> jeli sie wiesza wylacza i ogolnie jest nie stabilna
> to trzba podlaczyc dysk i odpalic cos (najczesciej 3dmarka)
> srednio godzina na plyte

to albo "moj" serwis jest do pupy albo nie chca widziec usterek
biosy, stary itepe - to wszystko juz bylo

> moze masz zle skonfigurowany sytem
> albo cos w biosie zle poustawiana
> moze hardwere sie gryzie

nie wrzucalbym pytania na grupe gdybym nie potestowal roznych ustawien i
roznej konfiguracji sprzetu

> raczej nie udolnoasc userwo ktorzy z byle czym
> leca do serwisu zamiast manulala przyczytac

na jakiej podstawie twierdzisz ze kazdy user to lama i nie chce mu sie nic
potestowac tylko od razu do serwisu?

> dla mnie jestes zywklym oszustem

przezyje... a tak na marginesie - dlaczego oszust?

> LOL
> juz nie wiesz z kim dyskutujesz

ooo! zaczynamy sie przyczepiac do slowek? oki moj blad, to nie ty poradziles
mi spalic sobie mozg... wybacz niedookreslenie...

> nie
>
> zgadza sie choc wiem jak to zrobic o co ci chodzi

ok nie chcesz - nie mowisz

> pomysl jeszcze raz nad swoim pierwszym postem

nie ta forma? zabrzmialo to jak chec wymiany sprzetu na nowy w zwiazku z
konczaca sie gwarancja? jest taka zasada - dopoki wszystko jest ok nie
kombinuj bo mozna sobie niechcacy krzywde zrobic ;)
gdyby wszystjko hulalo nigdy nie wpadlbym na taki pomysl - rzecz w tym ze ok
nie jest :((

ps. chyba zakonczymy temat - chcialem infa, nie dostalem... aluzje
zrozumialem... pa!

sPIdER