Re: jak spalic by dobrze spalic ;)

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 21:03:07 MET DST

"sPIdER" <spid3r_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> ty chyba jednak nie czytasz tej grupy! dla wiadomosci - tutaj i dzisiaj

podaj post pewnie przoczylem
a poz atym jedena jaskolka wiosny nie czyni ;-))))))

> jak sie nie odpali to spox ale jesli sie odpali to jest wszystko ok?!? heh
> gdybym ja tak podchodzil to sprawy to kazda siec bylaby "sprawna" (tyle ze
> tylko na pierwszy rzut oka)

robiles kiedykolwiek w serwisie??????
widzisza ja robilem
wszytko zalezy od opisanej usterki
zeby sprawdzic plyte to trzba ja potestowac
jesli ustrka jest ze sie nie wlacza
to testuje ja sie na wlacznie jak nie chce dzilac
to laduje nowego biosa
jeli sie wiesza wylacza i ogolnie jest nie stabilna
to trzba podlaczyc dysk i odpalic cos (najczesciej 3dmarka)
srednio godzina na plyte

> moze i zle podlaczam szmaty ;P

moze masz zle skonfigurowany sytem
albo cos w biosie zle poustawiana
moze hardwere sie gryzie

> a co starej prawdy - niestety ale taka mentalnosc ;P

raczej nie udolnoasc userwo ktorzy z byle czym
leca do serwisu zamiast manulala przyczytac

> "ja nie zwariowalem, to swiat oszalal!"
> inny? heh a niby dlaczego inny? bo ty tak mowisz?

dla mnie jestes zywklym oszustem

> a jednak gbur i ignorant :(( tobie wolno mi nie? dzieciak ;P

LOL
juz nie wiesz z kim dyskutujesz

> reasumujac - nikt nie pomoze bo takie dzialania to chwyt ponizej pasa i
nie
> powinno sie tak robic...

zgadza sie choc wiem jak to zrobic o co ci chodzi

> trzeba delikwenta delikatnie wyzwac bo takie
> pytania sa bez sensu i nie wnosza nic nowego na grupe; zaiste, bardzo
> ciekawe podejscie do sprawy... (ze niby co to jest? grupa dyskusyjna?)

pomysl jeszcze raz nad swoim pierwszym postem

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://biohazardland.50megs.com/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!