Odp: jak spalic by dobrze spalic ;)

Autor: sPIdER (spid3r_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 20:41:16 MET DST

Użytkownik Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9k4906$c88$1_at_news.tpi.pl...

> gdzie sie o tym mowi? napewno nie tutaj

ty chyba jednak nie czytasz tej grupy! dla wiadomosci - tutaj i dzisiaj

> pracownik serwisu nie ma nic do tego
> podlaczyl by procka, zaislacz, grafike i ram
> jak by nie opalilo to wysyla do hurtowni albo producenta

jak sie nie odpali to spox ale jesli sie odpali to jest wszystko ok?!? heh
gdybym ja tak podchodzil to sprawy to kazda siec bylaby "sprawna" (tyle ze
tylko na pierwszy rzut oka)

> poradze
>
> najwyrazniej wina jest po twojej strona
> a pozatym jest stare serwisiwa prawda
> "W serwisie zawsze, wszytko dziala." ;-))))))))

moze i zle podlaczam szmaty ;P
a co starej prawdy - niestety ale taka mentalnosc ;P

> ja sie z Krzyskiem jak najbardziej zagadzam
> trzba byc troche innym zeby takie numery odwalac

"ja nie zwariowalem, to swiat oszalal!"
inny? heh a niby dlaczego inny? bo ty tak mowisz?

> rece opadaja ;-(((

a jednak gbur i ignorant :(( tobie wolno mi nie? dzieciak ;P

reasumujac - nikt nie pomoze bo takie dzialania to chwyt ponizej pasa i nie
powinno sie tak robic... trzeba delikwenta delikatnie wyzwac bo takie
pytania sa bez sensu i nie wnosza nic nowego na grupe; zaiste, bardzo
ciekawe podejscie do sprawy... (ze niby co to jest? grupa dyskusyjna?)

sPIdER