Re: jak spalic by dobrze spalic ;)

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 20:25:59 MET DST

"sPIdER" <spid3r_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> nie za bardzo cie rozumiem ;P mowi sie o niszczeniu danych na dysku itepe
> jakos nikt sie nie bulwersuje!

gdzie sie o tym mowi? napewno nie tutaj

>jesli jestes pracownikiem serwisu powiedzmy
> ze mozna cie jeszcze zrozumiec ale i tak nie do konca...

pracownik serwisu nie ma nic do tego
podlaczyl by procka, zaislacz, grafike i ram
jak by nie opalilo to wysyla do hurtowni albo producenta

> uzeram sie z serwisem i naprawde mam dosc ich stwierdzen w stylu "wszystko
> jest ok, wina nie lezy po stronie plyty glownej..." - na system nie
poradze
> wiec trzeba radzic sobie inaczej

najwyrazniej wina jest po twojej strona
a pozatym jest stare serwisiwa prawda
"W serwisie zawsze, wszytko dziala." ;-))))))))

> a... zapomnialbym IMHO jestes albo w bardzo "dowcipnym" nastroju albo
> zwyczajny z ciebie ignorant!

ja sie z Krzyskiem jak najbardziej zagadzam
trzba byc troche innym zeby takie numery odwalac

> spalic wiec twoja odpowiedz byla nie na temat (a co do spalenia mozgu -
> spaliles sobie i pomoglo? ;PPP)

rece opadaja ;-(((

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://biohazardland.50megs.com/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!