Odp: jak spalic by dobrze spalic ;)

Autor: sPIdER (spid3r_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 20:17:26 MET DST

Użytkownik . : : Krzysztof : : . <kkrzysiek23_at_poland.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9k47m4$7br$1_at_news.tpi.pl...

> spal sobie mozg !!!!!

nie za bardzo cie rozumiem ;P mowi sie o niszczeniu danych na dysku itepe i
jakos nikt sie nie bulwersuje! mowi sie wrecz o krzaczeniu dyskof twardych i
nikt nie ma nic przeciwko temu! jesli jestes pracownikiem serwisu powiedzmy
ze mozna cie jeszcze zrozumiec ale i tak nie do konca...
uzeram sie z serwisem i naprawde mam dosc ich stwierdzen w stylu "wszystko
jest ok, wina nie lezy po stronie plyty glownej..." - na system nie poradze
wiec trzeba radzic sobie inaczej
a... zapomnialbym IMHO jestes albo w bardzo "dowcipnym" nastroju albo
zwyczajny z ciebie ignorant! w kazdym badz razie nie pytalem co mam sobie
spalic wiec twoja odpowiedz byla nie na temat (a co do spalenia mozgu -
spaliles sobie i pomoglo? ;PPP)

sPIdER