Re: sony v. philips

Autor: Mis' (mis_at_hustons.homechoice.co.uk)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 20:02:03 MET DST

niestety nie ma mozliwosci obejrzenia ich w trakcie dzialania, tym bardziej
obu na raz.... sa od siebie w odleglosci ok 300km.... niestety zakop w
sklepie nie wchodzi w gre - za takie pieniadze moglbym zdobyc co najwyzej
dobra (nie znakomita) siedemnastke, wiec tylko zakup bezposrednio od
dostawcy wchodzi w gre.... ta sama przyczyna powoduje ze zakup dokonywany
jest online.... moge potem (jak mi cos nie pasuje) reklamowac/wymieniac
itp.... kupic musze na podstawie parametrow technicznych (ktorych nie
mam...)

jestem prawie zdecydowany na Sony, ale dopoki nie sprawdze parametrow
kineskopu Philipsa (a nie moge znalezc opisu tego modelu) nie mam podstaw do
porownan.... ot klopot...

dzieki za zainteresowanie i jesli ktos zna jakis link do strony opisujacej
monitory Philipsa (sadze ze ten model jest nieco strszej generacji -
cena!!!) to bylbym niezmiernie wdzieczny...

Pozdrawiam

--
Mis'