sony v. philips

Autor: Mis' (mis_at_hustons.homechoice.co.uk)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 02:59:05 MET DST

Philips 19" M990 Brilliance Monitor
Sony CPD-E400

poradzcie dobrzy ludkowie co wybrac: oba 19 cali, parametry podobne, oba z
dostawa do domu za friko, oba 3 lata gwarancji u mnie, Philips nowy, Sony
regenerowany przez Sony (3lata gwarancji), philips tanszy o ok 20%, nie
znalazlem zadnych danych odnosnie kineskopu philipsa wiec tu Sony na
przedzie - Trinitron (do paskow jestem przyzwyczajony - pracowalem na 21"
monitorze wystarczajaco dlugo)....

glupi jestem, i was o rade unizenie prosze, szczegolnie tych co
znaja/uzywaja/uzywali tych modeli....
i jakby ktos znalazl link do opisu philipsa to tez poprosze.....

pozdrawiam

--
Mis'