Re: Tani system do przechwytywania video.

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 18:00:00 MET DST

Użytkownik "x-man" <wheeler_at_kki.net.pl> napisał w wiadomoœci

> Athlon 1.33 hmm... a jak oceniasz przy tychsamych ustawieniach
pIII800E_at_896
> ? Czy pogubi mi ten procek jakieś klatki zakładając że resztę sprzętu mamy
> taką samą? ( no właśnie jaki dysk twardy do tych zabaw?)

nie mam niestety pojecia... ewentualnie zjedziesz troche z rodzielczoscia ;)
dysk wlasciwie nie ma az takiego znaczenia, wymagane stale transfery (kodek
huffyuv) to max 7-8MB/sek wiec np. seagate U5 40GB bedzie az za dobry.

> To ile może zająć powiedzmy 2 godz. film? I czy nie można odpalić w
> Virtualdubie kodeka żeby w locie kompresował do MPEG2? I ewentualnie jaki
> czipste by to zrobił? Bo rozumiem że na karcie której używasz jest BT878

2 godziny filmu... no to jakies 50GB (kompresja huffyuv). VirtualDub w ogole
nie obsluguje formatu mpeg. Tutaj bedziesz potrzebowal jakiegos
mpeg-enkodera np. bbmpeg.

i jeszcze link
http://www.mpc.com.pl/

pozdr.