Re: Plyta Soltek i IrDA

Autor: Marek Wojtaszek (mwojtaszek_at_poczta.onet.pl-NOSPAM)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 09:52:18 MET DST

Artur Orlowski napisał(a):

> Wszystko zalezy od parametrow ukladu IR. Ja akurat mam czujke
> ACtisys'a i w instrukcji oraz na ich stronie bardzo dokladnie opisali co
> ustawic (chociaz u siebie nie musialem - na moim ASUSie byla tylko opcja
> FIR/SIR). Sprobuj moze ich opcji:
> IR Function: Duplex = Half Rxd, Txd, Active Hi,Lo(No/Yes) <-czyli u
> ciebie na odwrot

No i, kurde, dziala!!! Wielkie dzieki. Moge sobie juz komunikowac moja
komore z pecetem (Duplex = Full tez dziala).
Teraz pojawia sie kolejne zadanie.
Ma program do zarzadzania pecetem za pomoca (miedzy innymi) pilota do TV -
Girder 3.0. Mozna sobie, przynajmniej teoretycznie, definiowac dowolne
polecenia. Niestety, program nie widzi kodow IR wysylanych przez mojego
pilota.
Wlasciwie to pytanie juz podpada pod pl.misc.elektronika, zdaje sie. Zadam
je rowniez tam, ale moze jednak ktos cos liznal z tego tematu?

Marek