Re: Plyta Soltek i IrDA

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 10:05:59 MET DST

Marek Wojtaszek wrote:
> IR Function Duplex: Full | Half
> TX, RX inverting enable: No, No | No, Yes | Yes, No | Yes, Yes
> Na pierwszy parametr - powiedzmy, ze mam odpowiedz (powyzej), ale co z
> pozostalymi dwoma? Co one oznaczaja i co radzicie ustawic?

  Wszystko zalezy od parametrow ukladu IR. Ja akurat mam czujke
ACtisys'a i w instrukcji oraz na ich stronie bardzo dokladnie opisali co
ustawic (chociaz u siebie nie musialem - na moim ASUSie byla tylko opcja
FIR/SIR). Sprobuj moze ich opcji:
IR Function: Duplex = Half Rxd, Txd, Active Hi,Lo(No/Yes) <-czyli u
ciebie na odwrot

Czasami dziala tez: Rxd, Txd, Active Hi,Hi

        Artur