Re: C433 ...

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Jul 2001 - 09:53:40 MET DST

DooMiniK wrote:
> Czy komuś udało się C433 wrzucić
> na FSB100 ? (boję się sprawdzać ...)

Tak - ale nie zworkami (P2B-F) tylko softfbs. Pobiegal przez chwilke
(jakies 5 minut) w windowsie, po czym zwisl ... pewnie napiecie za
niskie (garacy nie byl). W kazdym razie jest szansa w moim wypadku, ze
mozna by go poprzedzic. Z drugiej strony procki sa tanie jak nigdy, czy
sie oplaca ? Ja podkrecalem, bo mi UltraHLE nie wyrabiala sie na
mario64. Po podkreceniu na 75 chodzilo plynnie (i skonczylem ta gre !)

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl