Odp: Pytanie

Autor: Adam Czajka (a_pl_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 22:28:57 MET DST

hey

> moglbys to uzasadnic "na chlopski rozum"
> bo wiele osob mowi rozne rzeczy, chcialbym
> uslyszec jakies logiczne uzasadnienie.

cztery główne ,,zalety'' P4 to:
1. jest bardzo drogi ;)
2. używa się do niego bardzo drogich pamięci ;)
3. pod obciążeniem bardzo się grzeje, ale żeby
się nie uszkodzić zwalnia o połowę ;)
4. będzie miał zaraz zmienione giazdo i nie
uda ci się go wymienić na nowszy model ;)

Jeśli koniecznie musi to yć PC to lepiej dowolny Athlon.

Choć to jest grupa PC, ale komputer do DTP i to
na dodatek zestaw Adobe + Quark to czy nie warto
by się zainteresować jakimś używanym G4?
Jeśli masz możliwość w jakimś zaprzyjaźnionym
studio przetestować jakiegoś Maczka to spróbuj
co ci szkodzi. Widziałem G4 450 za 4500zł.

Powodzenia,
Adam Czajka

PS
Nie chcę tu żadnej świętej wojny, kolega potrzebuje
komputera do pewnego rodzaju zastosowań,
do których można używać i innych platform,
a maki są projektowane właśnie do takich celów.