Re: Pomysł... ma to sens???

Autor: Zezero (zezero_at_go2.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 17:08:43 MET DST

[...]
> Czy byłaby część użytkowników PC-tów, która chciałaby za takie coś
zapłacić?
> No właśnie ale ile?

Ja tam bym za to nie zapłacił, wole sięgnąć do przycisku "power" .
Ja mam też możliwość włączania kompa myszką - użyłem tego 2 razy, żeby
zobaczyć czy działa ;-) .
Zainteresowani mogą być ludzie nie mający fizycznego dostępu do komputera
(np. komputer w szafie serwerowej).

pozdrawiam

--
  00000 Zezero